Cvičenie Na chudnutie

Cvičíte do úmoru, Kila nie nie spadnúť dole? Preco ukazuje Váha stale vic, Reali VY SE Tak snažíte? Možné je všetko v poriadku, Len sa ešte neviete. Pri každom cvičení môžete schudnúť, Reali ho budete robiť správne.


JE TO Nemile Prekvapenie - treba začnete chodiť do posilňovne Alebo aerobik (Alebo kamkoľvek inam) s víziou, Zo schudnete, ručička VÁHY vyzerá, Zo zbláznia.

Ako správne cvičiť v posilňovni

*
Chyba: domnievate sa, Zo inštruktor JE Len pre toho, kto si chce "nabušit svaly.
*
Ako ju napravíte: jasne vysvetlíte inštruktorovi, čo Vás privádza, necháte si zostaviť vhodný tréningový plán.

Čo by ste mali vedieť edited cvičenie v posilňovni

*
Posilňovanie JE anaeróbne ČINNOSŤ. Tepová Frekvencia nedosahuje maximálnych hodnôt, ALE CIM DELE cvičíte (samozrejme s dostatočnou intenzitou), Tim Viac tukových zásob Telo spaľuje. Tuk JE postupne nahradzovaný svaly tie váži v priemere o desať percent vic. Ak chcete muze byt Desať dôvodov, prečo spočiatku skôr mierne priberiete, ALE Na centimetre ste na tom lepšie. Telo SE začne formovať. Navyše tohle JE Len prechodný efekt. CIM Viac svalov tuky vystrieda, tým lepšie, pretože svaly spáli ĎALŠIE tuky.
*
Aby ste v posilňovni naozaj chudli, JE potreba zaradiť k posilňovaniu zhotoviť aeróbne aktivity. Vo väčšine posilovní mate k dispozícii aspoň DVA z nasledujúcich štvorlístkom účinných trenažérov - rotoped, pohyblivý pás, stepper veslovací trenažér.
*
Cvičenie Na týchto trenažéroch Určené zvýšený prísun kyslíka. Telo ALE Preskočených: tajný Palit tukové zásoby Len v prípade, Zo neprežeňte intenzitu. Inak sa vrhne na cukry Zo svalov.
*
Existuje šikovná pomôcka, podľa ktorej zistíte, Zo cvičenie nepreháňame: musíte byt schopní hovoriť.
*
Nielen v posilňovni JE užitočné poznať hodnotu Resetovať MTF (maximálnej tepovej Frekvencia). Tuky páli v okamihu, keď o sebe pohybujete približne Na jej osemdesiatich percentách.
*
Tip: skúste jeden Tréning v týždni ráno na lačno, teda pokiaľ SE VAM Bez raňajky Nedeľa mdlo, netočí hlava Ani nehučí v ušiach. Telo "moje" cukry rovno začne spaľovať tuky. Viackrát ako raz týždenne, aby však neskúšajte.

Príklad redukčného tréningu v posilňovni (začiatočník, 1. -6. Týždeň cvičenia)

*
v jeden deň - pretiahnutie, ramená: předpažování 2x15, 2x15 upažování, stehná: predkopávanie 2x20, tlak 2x20 Na legpressu, zakopávanie som stoji 2x20, brucho: skracovačky 2x15, priťahovanie kolien Na stroji 2x15, aeróbne ČINNOSŤ: 20 minút Na běhacím Pase Alebo steppera , strečing.

*
v jeden deň - odpočinok
*
v jeden deň - pretiahnutie, Zada: Sťahovanie kladky 3x15 ZA hlavu, príťah Na stroji 2x15 v sede, biceps: zdvih pomoči kladky 2x15, striedavý zdvih jednoručných činiek 2x15, lýtka: výpony 3x15 v sede, aeróbne ČINNOSŤ: 20 minút Na veslovacím trenažéra, strečink.

*
v jeden Deň - odpočinok
*
v jeden deň - pretiahnutie, hrudník: Peck-paluba 3x15, 2x15 rozpažovanie, triceps: sťahovacie kladky 2x15, 2x15 zapažování, brucho: skracovačky 3x15, 3x15 ľubovoľný stroj, aeróbne ČINNOSŤ: 20 minút Na rotopede, strečing.

Nečakajte, tukové zásoby zmizne Zo Len z určitých partií. Tuk SE odbúrava rovnomerne v celom tele. Preto je dobré venovať sebe redukčnému posilňovanie veľkých svalov (napríklad stehien), pretože tá si z edited vyžiadajú Viac Energie.

Ako ísť spinning Tak, aby ste chudli

*
OPET JE najdôležitejšie nenechať vystúpať tepovú frekvenciu k maximálnym hodnotám. Kúpte si sporttester, aby ste mali spoľahlivé Informácie o hodnotách tepu.
*
Nepridávajte si príliš Veľké záťaže (inak o sebe skutočne môže stať, že VAM
*
naskočí objem stehien).
*
Choďte frekvenčne vytrvalo, snažte SE točiť nohy SE záťažou celých päťdesiat minút lekcie.
*
Pozor Na prestávky Medzi pesničkami - Reali JE prekonáte dôstojník v tempe vyhrané. Pamätajte, že aj v pozíciách 2 a 3 (čiže Na nohách), sa da vydýchať.
*
Lektor neni "SFŽP", pivo "spojenec". Nechajte SE Jim inšpirovať, ALE držte SE svojho plánu.

Preco nechudne edited jazde na koni

*
Chyba: Len SE vozíte
*
Ako ju napravíte: zoženiete si bezodkladne správneho trénera. Ak jazdíte na koni, ako Vasu postavou na nič nerobí, Tak si zrejme Len myslíte, Zo jazdíte. Jazdectvo vedie rebríček športov najviac spaľujúcich tuky, tesne edited behaním korčuľovaním.

Čo obviniť zle som fitku

*
Chyba: nevybrali ste si Na schudnutie správne cvičenie.
*
Ako ju napravíte: konečne SE zorientujte. Niektoré Druhy cvičenia sa zameriavajú viac na tvarovanie postavy.

P - class JE dynamické posilňovanie problémových partií vlastnou váhou edited.

Body styling JE tiež dynamické posilňovanie zamerané Na tvarovanie postavy ZA pouziti rôzneho náčinia.

Fit lopta využíva myši, intenzita cvičenia JE nižšia, formujú problematické partie SE preťahujú skrátené svaly SE.

Pilates spevňuje Hlboký svalový systém, zlepšuje držanie edited.

Druhy cvičenia aeróbneho charakteru, vvi ktorých SE chudne účinnejšie

*
Krok aerobik využíva steppera JE intenzitou i koordináciou pohybu relatívne náročný.
*
Aerobik telo znamená lekciu aerobiku doplnenú o posilňovacie blok.
*
Tae Bo sebe inšpiruje bojovým umením, striedajú sebe údery, Kopy ich Rôzne kombinácie som veľmi svižnom tempe. Pre začiatočníkov sú určené lekcie označené edited Tae Bo Intro.
*
Aerobik Dynamické Kickbox aneb jedna z najnáročnejších FOREM aerobiku vychádzajúce z kickboxu trénuje vytrvalosť. MTF SE pohybuje spravidla veľmi vysoko.
*
Kardio Hip-hop sú lekcie založené Na princípoch hip-hopového tanca.
*
Ropics označuje cvičenie SE švihadlom.

Tip: skombinujte oboje - najlepšie v pomere dvakrát ZA Týždeň aeróbna záťaž, raz spevňovací. (Môžete aj dve lekcie spojiť. Reali budete spevňovať po aeróbna lekcii, zahriate svaly sa lepšie prispôsobí navyše budú pokračovať v Pálenie Tuku.)

Preco nechudne po plávanie v bazéne

*
Chyba: možná tomu nebudete veriť, pivo plávate v príliš studenej vode.
*
Ako ju napravíte: nájdete Profesijné si bazén, som ktorom JE Teplota najmenej 25 stupňov.
*
Chlad spomaľuje metabolizmus tuky SE odbúravajú Hur. Vo vode sa Dobre nerozhýbete, coz ovplyvňuje Váš výkon. Po plávaní dostanete väčší hlad - Tela SE bráni pocitu chladu.
*
Lepe chudnúť budete zhotoviť Za predpokladu, že zaradíte čo najviac úseku plavaných náročnými štýly. Podľa tabuliek JE najúčinnejší delfín, Potom znak, kraul prsia.
*
Ak Vás voda vyložene Laka, skúste aquaaerobik (PRI aerobiku v bazéne voda nahradí činky ušetríte kĺby Veľkej záťaže) Alebo vysoko účinný aquarunnig (Energetický náročný Beh v Rôzne hĺbke).

Tipy Na účinnejšie chudnutie

*
Pri tenise - nechajte Na seba aspoň desať minút Zo vystreľovať začiatku lekcie Micky stroj snažte SE JE všetky stihnúť. Aj Reali JE edited LZZ Loptička naproti, pohybujte SE (napríklad poskakujte).
*
Pri behu - skúste hľadať Nové trasy. Podľa odborníkov pobežíte v neznámom teréne o 10-20% intenzívnejšie.
*
Na lyžiach - zaraďujte korčuľovanie, ktoré spáli Viac kalórií.
*
Pri Český krištáľ Czech Crystal - vymeňte Tanečná pre pokročilých ZA krok Alebo street dance.


Zdieľajte tento článok prostredníctvom sociálnych sietí: