Analýza Zloženie Tela - životný štýl InBody230

Radi by ste poznali presnú diagnostiku Zloženie Vášho edited? Diky presnému vyhodnotenie analýzy, budete vedieť, aký mate podiel tukového tkaniva hmotnosť, svalového tkaniva, vody v jednotlivých častiach Vášho edited by ai ČO SA životným štýlom..


Diagnostický prístroj edited InBody230

Jedinečný diagnostický prístroj InBody 230 edited JE Vaším pomocníkom i radcom v jednom.

Môžete očakávať:

* Zanalyzuje svalovinu, tuk, vodu, zažívaciu tuk, minerály v kostiach
* Rýchlu analýzu diagnostiky edited by sa do 35 dotazov
* Prehľadný lístok s podrobnými výsledkami všetkých Meranie, aby podľa jednotlivých časti edited
* Užitočné poradenstvo

Zmeranie diagnostickým prístrojom edited InBody230 SE VAM určite oplatí, zistíte ako ste na tom stránke po zdravotnej, čo vášmu telu chýba prípadne čoho Má nadbytok. Tento prístroj VAM pomôže aj tie najskrytejšie zjitsit problémy Vášho edited pomoči InBody230 Vázy problémy môžete potom začať opravný.

Ak plánujete schudnúť Zatiaľ Bez úspechu, vyšetrenie prístrojom InBody230 VAM nájde príčinu Vášho problému. Dokáže rozpoznať Dany Problém som Vašom teľa. Potom Preskočených: tajný Na Vás sa na tento problém zamerať určite VAM chudnutie pôjde oveľa ľahšie. S akýmkoľvek problémom SE môžete obrátiť Na Mencl Style, kde VAM odborníčka Na Zdravý životný štýl Klára Mencl poradia. Klára Mencl VAM spoločne s prístrojom InBody nastaví správnu životosprávu, who Preskočených: tajný vhodná pre váza Tela. Analýzu Vášho edited môžete podstúpiť v Mencl Style, who SE nachádza v Prahe. Po telefonickom dohovore VAM analýza edited moze byt poskytnutá v Liberci, Ústí nad Labem, Plzni Roudnici nad Labem. Veríme, že sa Vám cesta do týchto miest oplatí zistíte príčinu, who trápi Váza Tela.

Čo VAM povie diagnostický lístok InBody230

* Zloženie edited
* Rozloženie tukového tkaniva
* Rozloženie netukové tkaniva
* Hodnotenie tukového svalového tkaniva
* Určenie Stupne obezity
* Ktorý? Kalórií Váza Telo spotrebuje ZA 30 minút edited rôznom pohybe, napríklad: prehliadania, stolným Tenisu, posilňovanie, futbalu, skákanie Na pruhu, badmintonu, aerobiku, drepy, plávanie, jazde na bicykli, Tenisu AJ.
* Spočíta Odporúčaný Denný príjem kalórií

Výsledky JE vhodné predložiť Vášmu trénerovi alebo osobnému poradcovi, ktorý VAM pomôže zostaviť vhodný tréningový Plán aj jedálniček. Podľa nameraných výsledkov možno ľahko zistiť, či pre Vás Preskočených: tajný vhodný silový Tréning, cviky na spevnenie edited by Ci aeróbne aktivity.

Čo diagnostikuje prístroj InBody230

InBody dokáže presne určiť Rýchle:

* Podiel svalového tkaniva hmotnosť v jednotlivých častiach edited by
* Podiel tukového tkaniva v hmotnosť jednotlivých častiach edited by
* Podiel hmotnosť vody, tuku, svalov v jednotlivých častiach edited by
* Obezitu,
* Výpočet BMI, WHR, PBF, BMR

Určenie InBody230 obezity prístrojom

Prístroj Vás zváži az Vami zadanej výšky, veku i pohlavia vypočíta:

* BMI - kedy jeho hodnota ukazuje, či JE Váza hmotnosť primeraná k výške Vášho edited aj veku
* WHR - Pomer objemu BOKU Pase
* BMR - minimálna kalorickú potrebu Vášho edited
* PBF - percento množstvo Vášho celkového Tuku

Dozviete SE brať, ktorý? Kilogramov z celkovej hmotnosti Vasu tvoria svalové tkanivo, ktorý? Kilogramov tvorí tukové tkanivo av neposlednom rade, akú hmotnosť Vášho edited tvorí voda.

Získate aj dôležitú informáciu o tom, akým množstvom v kilogramoch Tuku svalov sú tvorené jednotlivé časti Vášho edited.

Zloženie ľudského edited

* Plochá ľudského edited JE 1,5 az 2 m2. Ľudská Koža váži Okolo 4 kg. Pokožka ľudského edited SE meni v priemere každých 120 dní, tj 3x ZA rok.
* Na televíznej Má každý z nás Okolo 3 miliónov potných žliaz, ktoré vyprodukujú Pocas života az 14 000 l tekutiny.
* Ľudské Telo JE prevažne zložené z vody, aby činí az 70%, dale 40% hmotnosti tvoria svaly, 15% hmotnosti tvoria kosti, 16% hmotnosti tvoria Koža, 2% hmotnosti pripadá Na mozog. Ľudské telo je dale tvorené minerálnymi látkami, proteíny tukom. Všetky tieto zložky utvára jeden harmonický celok, ktorý tvorí celkovú hmotnosť edited.

Tuk v ľudskom tele

* Tukové tkanivo predstavuje dôležitú energetickú zásobáreň. Zásoby Tuku SA ZA spaľujú cieľom dodávky Energia, nemôžeme teda bohužiaľ odbúrať tukové vankúše Len Na niektorých zvolených miestach.
* Normálne Dátum začatia tukového tkaniva u mužov o sebe pohybuje Okolo desiatich az dvadsiatich percent. Ženy Maje Fyziologický Vyšší podiel Tuku, aby od osemnástich do dvadsiatich ôsmich percent. S vekom však podiel Tuku, Ako u mužov, u zen Tak Stoupa.
* Upresňujúce rozloženia telesného tuku: meňa rizikoví sú muži s pasom do 102 cm s pasom ženy do 88 cm.

Vlastnosti tuku v ľudskom tele

* Ochrana vnútorných orgánov edited
* Tepelná izolácia
* JE zdrojom esenciálnych mastných kyselín, ktoré si naše telo nedokáže samo vytvárať.
* Dale, keby sme nemali tuk, Naše Telá v po odbúravania glukózy z krvi začalo využívať bielkoviny potrebné k budovaniu edited.

Vysvetlenie skratiek BMI, WHR, PBF, BMR

* BMI - index telesnej hmotnosti

Ide o hmotnosti index telesnej. Indexové číslo je JE vypočítané z pomeru telesnej výšky, hmotnosti veku. Prevedenie výpočtu: Váha v kilogramoch delená výškou v centimetroch.

BMI index JE určený len pre bežnú populáciu nie pre športovcov nadšencov intenzívne SE zaoberajúca silovými športy. BMI index JE nepoužiteľný pre Deti, tehotné dojčiace ženy, pre kulturistov apod

Najzdravšie pre Dlhý Zdravý Život JE udržiavanie VÁHY Medzi hodnotou BMI 22 az 24. Osoby, ktorých BMI Má hodnotu pod 18,5, trpia pravdepodobne podvýživou. Hodnota BMI nad 25 ukazuje Na nadváhu, nad 30 Potom Na obezitu. Z hľadiska kategorizácie váhových skupín, Patri BMI Medzi najlepšie TCP. Preto JE zhotoviť zatuchnutý využívaný som všetkých štúdiách zameraných na riziká niektorých chorôb iv ordináciách lekárov.

BMI pod 19 - podváha

BMI do 25 - ideálny Váha

BMI do 30 - Mirna nadváha, TJ. obezita prvého stupňa

BMI do 40 - Závažná nadváha, TJ. obezita druhého Stupne

BMI nad 40 - ťažká nadváha, TJ. obezita tretieho Stupne


* WHR

Ide o hodnotu, who udáva pomer obvodov Medzi bokom pasom. Rozoznávame 2 Typy Distribúcia Tuku: androidný (Mužský, Centrálne) gynoidný (ženský, periférny). U Prvého typu dochádza k ukladaniu tuku v abdominálne (brušné) oblastí, u druhého Potom v Oblasti gluteofemorální (oblasť sedacích svalov stehien). Androidný typ obezity JE rizikovým faktorom arterosklerózy ďalších ochorení, kým gynoidný typ, ktorý o sebe uvoľňuje pomalšie, JE zdravotná meňa nepriaznivý au zien po tehotenstve SE ho tvoria Veľká zásoba, coz u NICH často spôsobuje partií hrdza spodných, ktorý JE často vnímaný negatívne, aj Zo zdravotného hľadiska Reali neni vážny. U žien po klimaktériu dochádza k hromadeniu tuku v abdominálne Oblasti.

Obvod pása sa meria buď v Oblasti pupku obvod BOKU SE Meri v mieste ich najširšom. WHR SE často využíva na zistenie brušnej obezity spolu s obvodom Pase. U mužov určuje brušnej obezitu hodnota nad 0,9, Zatiaľ čo u žien je to hodnota nad 0,85. Prevedenie výpočtu: obvod pása v centimetroch deleno obvod BOKU v centimetroch.

WHR pod 0,75 u zien - skôr periférne

WHR do 0,80 u zen - vyrovnaná

WHR do 0,85 u zien - skôr Centrálna

WHR nad 0,85 u zien - Centrálne riziková

WHR pod 0,85 u mužov - skôr periférne

WHR do 0,90 u mužov - vyrovnaná

WHR do 0,95 u mužov - skôr Centrálna

WHR nad 0,95 u mužov - Centrálne riziková

* PBF

Ide o hodnotu percenta telesného tuku: množstvo Vášho celkového Tuku - podkožného aj meziorgánového v percentách.

* BMR

Ide o minimálnu kalorickú potrebu edited. Množstvo Energia v kalóriách, ktoré Váza Telo potrebuje každých 24 hodín pre samotné zabezpečenie základných životných funkcií edited JE dýchanie Alebo obeh krvi. Hodnota bazálneho metabolizmu u zdravého človeka tvorí Okolo 70% celkovej energetickej potreby Stoupa s množstvom svalového tkaniva.

Tipy, Ako Edit životný štýl

Efektívne zaobchádzanie s tukmi - stravovacie návyky

Vhodné stravovacie návyky majú až 70% Vplyv Na redukciu Tuku.

* Jedzte dostatok celozrnných produktu.
* Dbajte Na zvýšený prísun čerstvého Ovocie zeleniny.
* Nezabúdajte Na dôležité rozpustnej vlákniny: cereálie, ryža, strukoviny.
* Uprednostňujte chudé Mäso: Kuracie, Rybie.
* Jedzte odtučnené mliečne výrobky.
* Nahraďte živočíšne tuky nasýtené tuky nenasýtenými, napríklad: olivový olej, Bodliakový olej.
* Čo najviac obmedzte vyprážané Potraviny (rezne, hranolky, vyprážaný syr AJ.), Sladkosti (čokoláda, oblátky ai.) Výrobky z bielej múky (koláče, buchty, zákusky).

Efektívne zaobchádzanie s tukmi - šport

Pohybová aktivita Má až 30% Vplyv Na redukciu Tuku.

* Cielene zredukujete tuky prevažne aeróbnymi aktivitami, TJ. ZA prítomnosti kyslíka, ktorý umožňuje spaľovanie tukov. Minimálna Doba, ktorú by ste o sebe Meli aeróbne tréningu venovať, JE 45 minút, aspoň 3x týždenne. Pre spaľovanie tukov je dôležité tzv aeróbne pásmo, kedy po 20-30 minútach aeróbnej aktivity Váza Telo začína získavať energiu z tukových zásob.
* Aeróbne aktivity vám pomôžu v boji s nadváhou, kondíciu pomôžu zvýšiť, psychickú odolnosť, prinášajú Radosť z pohybu.
* Aeróbne aktivity: spinning, aerobik, Rýchla chôdza, jazda Na kolieskových korčuliach, Bežecké lyžovanie, Beh.
Radi by ste poznali presnú diagnostiku Zloženie Vášho edited? Diky presnému vyhodnotenie analýzy, budete vedieť, aký mate podiel tukového tkaniva hmotnosť, svalového tkaniva, vody v jednotlivých častiach Vášho edited by ai ČO SA životným štýlom, Ako ho najlepšie Edit?


Zdieľajte tento článok prostredníctvom sociálnych sietí: