Surová strava - Vitariánstvo

Vitariánska JE Človek, ktorý konzumuje len Tepelné neupravené pokrmy rastlinného charakteru. Niektorí dokonca nepijú vodu z vodovodu nepoužívajú kozmetické prípravky zhotoviť medzi ktoré patrí napríklad zubné pasty, ci sprchové gély.


Vitariáni argumentujú tým, že pokiaľ ide o rastliny stravu, ide o sebe o stravu zdravú, stravu s vyšším obsahom výživných látok, než obsahuje strava varená. Ich jedálniček JE ALE iba zložený z Ovocie, strukovín, zeleniny, orieškov semienok.

Prevencia chorôb

Väčšina vitariánů konzumuje surovú stravu kvôli svojmu Zdravie. Argumentujú, že človek je jediný tvor na našej planéte, ktorý si svoju stravu Tepelné upravuje prijímajúci edited jediný trpí toľkými rôznymi chorobami. Dale SE odvolávajú Na Výskum špecialistami Na výživu prevenciu chorôb Doktora Francisa M. Pottengera. Doktor Pottenger po desať rokov podával jedne skupine mačiek Pote ich potomkom len surové Mäso druhej skupine mačiek len Mäso varené. Dospel k záveru, Zo mačky konzumujúci Mäso varené boli Viac agresívne trpeli chorobami edited JE Zápal pľúc, choroby oči, štítnej žľazy, srdca obličiek, neplodnosťou ďalšími. Naopak mačky konzumujúci iba nevarené Mäso boli o poznanie vitálnejší, zdravší dožívali SE dlhšieho veku.

Vitamíny

Čerstvé Ovocie je zdravší ako kompót, rovnako edited čerstvá mrkva je zdravší než mrkva varená. Tak proc tieto Potraviny zbytočne ochudobňovať o ich cenné výživovej Látky? Túto skutočnosť nemožno poprieť. Podľa rôznych vedeckých štúdií dokonca ohriatej jedlo stráca az 97% som vode rozpustných vitamínov az 40% vitamínov rozpustných v tuku. ĎALŠIE Látky meni svoju podobu. Napríklad minerály SE z organických látok meni Na Látky anorganické, ktoré sú pre Naše Tela nezhodnotiteľnej môžu vznikať aj Látky pre Naše Tela nebezpečné. Trávenie vareného jedla JE pre Tela zhotoviť navyše náročnejší.

Niektoré Potraviny Potrebujem tepelnú úpravu

Medzi Potraviny, ktoré JE nutné Tepelné upravovať patrí napríklad Mäso, vajcia ryby. U NICH hrozí v surovom stave nebezpečenstvo otravy. Tieto suroviny však vitariáni som svojom jedálničku vôbec nemajú. Ovšem Heslo aspoň jedno teplé jedlo denne, ktoré do nás vštepujú Ako mamičky, babičky Tak, JE Dnes uz skôr prežitkom. Z hľadiska výživy nutričného žiadne zo slov JE oveľa dôležitejšie Zloženie Vasu potravy, nez Jej Teplota.

Jednoduchšie trávenie - Syrová strava

Nevarená strava potrebuje k priechodu tráviacim traktom iba 24 až 36 hodín, zatiaľ čo neni výnimkou, varená strava Zo som Vašom zažívacom trakte strávi aj 100 hodín, čím zaťažuje nielen tráviace, ALE zhotoviť vylučovací systém následne celý Váš organizmu. Potrava zaťažuje črevný trakt, podlieha kvasenie Tu rozkladu. Ak chcete vedie k rozvoju plesní nežiaducich mikroorganizmov. Ak do svojho jedálnička pridáte Viac surovej stravy dôjde nielen k zlepšeniu trávenia, ALE zhotoviť k zlepšeniu Pamäte, kondície, celkového zdravotného stavu, KVALITY vlasov pleti.

Riziká - Syrová strava

Každý špecifický spôsob stravovania však nesie svoje riziká. Vitariánům hrozí, že sa im budú chýbať niektoré dôležité živiny. Dosiahnuť ideálneho Zloženie jedálnička pre vyznávačov nevarené stravy JE pomerne náročné. Muziku SE dávať Pozor Na príjem všetkých dôležitých vitamínov minerálov, ALE zhotoviť Na počet kalórií počas dňa. Ak sa rozhodnete konzumovať surovú stravu, mali by ste si jedálnička zaradiť zhotoviť Potravinové doplnky skúsiť Na až Jit postupne.

Recepty-Syrová strava

Vitariánska strava nemusí byt vôbec jednotvárna, Ako o sebe na prvý pohľad mohlo zdať. Moze byt dokonca aj veľmi chutná. Existuje dostatočné množstvo kuchárok zhotoviť zameraných Na nevarené stravu, podľa ktorých môžete svoj jedálniček poskladať.

Nasledujúce DVA Recepty VAM dokážu, Zo Ani vitariáni Resetovať chuťové poháriky nijako neobmedzujú.

Pekanové kokosové sušienky

Na 16 sušienok budete potrebovať: 250 gramov pekanových orieškov, 125 gramov hrozienok, kokosové Mlieko, ½ citrónu sušičku Na Ovocie.

Nez začnete, namočte Na Pár pekanové orechy hodín do vody postriekajte Vodou hrozienka.

Vysušte umyte pekanové orechy vložte do misy JE, pridajte hrozienka mixujte JE Na predkované. Pote pridajte šťavu z polovice citróna Spolu s kokosovým mliekom. Zamiešajte VŠE dohromady. Malých a stredných podnikov JE trochu tekutejší nez Na obvyklé keksy, pivo na JE v poriadku. Zo zmesi vytvorte Na plechu sušienky Pote JE dajte do sušičky Na Ovocie Na maximálnu teplotu 46 ° C Na 12 hodín. Po 12 hodinách zásobník v sušičke otočte znova sušte 12 hodín. Ak máte radi chrumkavejšia sušienky, môžete JE nechať sušiť aj DELE.

Sušienky sú síce trochu náročné Na dobu prípravy, ale ich jemná chuť s posypom textúrou pripomínajúcou Ovsené koláče stojí naozaj ZA.

Cuketové rezance s omáčkou Stroganoff

Pre 2 porcie budete potrebovať: 2 cukety, rastlinný olej, čierne korenie, lístky šalvie, morskú soľ tvarovacia cestovín.

Umyte osušte cukety. Nakrájajte tak, aby sa zmestili do modelárskeho cestovín Pote JE dajte Na DVA taniere. Každú porciu ochuťte korením Čiernym šalviou pridajte rastlinný olej.

Omáčka Stroganoff

Na 2 porcie budete potrebovať: 40 gramov para (brazílskych) orechov, 40 gramov lúpaných slnečnicových semienok, hnedé horčičné semienko, Čierne korenie, mletú papriku, 1 strúčik cesnaku, 1 zelenú cibuľku, citrónovú šťavu Mlynček Na orechy.

Namelie para orechy najemno, rovnako Tak slnečnicové semienka horčičné semienko dajte do mixéra. Pridajte mletú papriku, vodu, citrónovú šťavu, jemne nakrájaný strúčik cesnaku Zelenú cibuľku .. Mixujte kým SE malých a stredných podnikov nespoja. Pote podávajte s cuketovými rezancami.


Zdieľajte tento článok prostredníctvom sociálnych sietí: