Raňajky s nízkym obsahom cukru

Cítite SE dopoludnia unavení pomalí? Snažíte SE ospalosť prekonať vysokými dávkami kofeínu? Čo Reali JE ALE Hlavná Problém som Zloženie Vasu raňajky? V nasledujúcom článku o sebe dozviete Tipy Na raňajky s obsahom cukru pod 30 gramov.


Raňajky s nízkym obsahom cukrov zato vysokým obsahom bielkovín vlákniny Vás dokážu nabiť energiou Na Cele dopoludnie. Vyhnite SE koblihám, ci croissantům obsahujúcim veľa cukru, ktorý funguje edited krátkodobý dodávateľ Energia pre Tela. Ak potrebujete Nápady ohľadom zdravé raňajky, nasledujúce jedlá obsahujú menej ako 30 gramov cukru Na porciu zaručene dodajú energiu VAM Na Cele dopoludnie ak tomu ešte uspokoja chuťové poháriky váza.

Jogurt, Ovsené vločky Ovocie

Zmiešajte napríklad 7 gramov bieleho jogurtu SE 4 Gramy ovsených vločiek polovicou šálky čučoriedok, čo je asi 7 gramov. Celkový Obsah cukru sa pohybuje okolo 18 gramov. Táto raňajky moze slúžiť edited Alternatíva tem, ktorí raňajkujú Radi jogurt s müsli, ktoré o sebe síce radí medzi zdravé Potraviny, pivo obsahuje veľa cukrov. Ovsené vločky čerstvé Ovocie müsli chuťovo nahradí navyše VAM dodajú Viac dlhodobé Energie.

Ovsená kaša s jablkami, škoricou mandľami

Ovsená kaša je ideálna raňajkami Reali edited Jej príprave budete kreatívne, ide o veľmi chutné jedlo. Väčšina z nás JE z detstva zvyknutá Na ovsenú kasi posypanú kakaom cukrom. Takto pripravená Ovsená Kaše SA ZA dravú da považovať len z časti. Pokiaľ však kasi pripravíte ovsenú, do ktorej pridáte jedno Menšie jablko, 5 gramov mandlí osladíte ju misto cukrom škoricou, zdravá chutí raňajky s obsahom cukru Okolo 28 gramov JE Na svete.

Vaječná omeleta

Aj obyčajná vaječná omeleta SE da pripraviť kreatívne. Staci si Ní nakrájať misto údeniny kúsky zeleniny. Na prípravu budete potrebovať dve vajcia, jedno Malé Paradajka, jednu Menšie Zelenú papriku, 3 Gramy húb Na dochutenie ozdobenie 1 gram čedaru. Výsledná raňajky obsahuje len veľmi málo cukru, niečo okolo 5 gramov.

Cereálie s mliekom jahodami

Aj cereálie môžu obsahovať málo cukru, musíte ALE vyberať tie Bez pridaných kúskov Ovocie, Alebo Bez čokoládovej či iné polevy. Ovocie si vždy môžete pridať sami, podobne edited u osených vločiek. Skúste 6 gramov cereálií zaliať šálkou mlieka pridať napríklad 8 jahôd. Raňajky Teraz obsahuje 23 gramov cukru Okolo.

Syr chata

Chata syr JE veľmi zdravú alternatívou pre milovníkov syra. Môžete jesť Ho Ako s chlebom, s rožkom Tak. Ak JE TO pre Vás trochu jednotvárna raňajky, skúste ho doplniť o Ovocie orieškami. Nebojte sa, aj takto upravený chutí chata syr Dobre, sam o sobe neni totiž MOC Slaný.

Celozrnné škoricovej Lievance

K príprave budete potrebovať 1 / 3 šálky ovsených vločiek, 1 / 3 šálky pšeničných klíčkov, 1 / 2 šálky nízkotučného cmaru, 1 vajce Cele, 1 Bílek, vanilkový Prášok, 1 / 2 šálky nízkotučného mlieka, 1 / 2 šálky celozrnnej múky, 1 lyžičku prášku do pečiva 2 lyžičky mletej škorice.

V miske zmiešame Ovsené vločky, pšeničné klíčky cmar. Nechajte stat kým nezmäkne malých a stredných podnikov. Potom pridajte vajcia, vaječný Bílek nízkotučné Mlieko vanilkový prášek.V ĎALŠIE misie zmiešajte múku celozrnnou pšeničnou s práškom do pečiva škoricou. Utvorte uprostred zmesi misto, kam nalejete zmiešané ingrediencie z Prvá misy. Miešajte, kým sa všetko úplne nespojí dohromady. Pote osmažte dohneda. Táto raňajky obsahuje v závislosti Na množstvo použitých ingrediencií Okolo 16 gramov cukru.

Mate Rano dostatok času na prípravu raňajok? Chcete skúsiť niečo nové? Co treba sladkú mini pizzu.

Sladká mini pizza

Na Tri porcie budete potrebovať nasledovné ingrediencie: ½ lyžičky mletej škorice, 1 celozrnnú pita kapsu, polovicu šálky vanilkového pudingu Bez cukru, kúsok syra, ½ šálky jahôd nakrájaných na plátky, ½ šálky čučoriedok, 1 ošúpaný nakrájané kivi.

Predhrejte rúru Na 175 ° C. Každú Z troch pita kapsičiek posypte škoricou potom ich vložte do rúry Na 10 minút. Pote JE nechajte vychladnúť. V miske zmiešajte Malé robiť Hladká puding SE syrom. Na každú rovnomerne rozotrite pita 2 lyžice pudingu zmesi Pote navrch nakladie čerstvé Ovocie. Kazda mini pizza obsahuje 15 gramov cukru Okolo.

Nízkotučné čučoriedkové vafle

Na 3 porcie budete potrebovať: ½ šálky nakrájaných jahôd, ½ šálky čučoriedok, ½ šálky Malin, 3 vafle, 1 lyžicu jahodovej marmelády s nízkym obsahom cukru.

Každú Waffle Pote potrite džemom ozdobte ovocím. Výsledná raňajky obsahuje niečo okolo 10 gramov cukru.

Ak si raňajkách Bez šišky Alebo croissantu nedokáže predstaviť, Alebo chcete urobiť deťom chutnú, zdravú raňajkách pivo. Nasledujúce receptov Preskočených: tajný chutiť i deťom VAM. Počítajte však s dlhšou prípravou.

Ovsené muffiny s jahodami

Na šesť muffinou budete potrebovať: 1 šálka ovsených vločiek, ¼ šálky celozrnnej múky, 1 lyžicu prášku Na pečenie, ½ šálky nízkotučného mlieka, 1 vajce, vanilkový Prášok, 3 lyžice jahodovej marmelády s nízkym obsahom cukru.

Predhrejte rúru Na 190 ° C. V misie rozšľahajte Mlieko, vajcia vanilkový cukr.V ĎALŠIE misie zmiešajte Ovsené vločky, celozrnnú múku, prášok do pečiva. Uprostred utvorte misto do naj prelejte našľahanú malých a stredných podnikov z Prvá misy. Zo zmesi vytvorte muffiny dovnútra pridajte jahodu marmeládu. Pečte 20 až 25 minút. Muffiny Pote obsahujú 10 gramov cukru.


Zdieľajte tento článok prostredníctvom sociálnych sietí: